A Cina hè diventata à pocu à pocu una putenza mundiale di trasfurmazione è esportazione di hardware

L'industria di u hardware in Cina in l'ultimi anni, hè stata sviluppata gradualmente da a strada tradiziunale di hardware in una cità elettromeccanica moderna di hardware. Dopu una seria di cambiamenti prufondi, u mercatu di l'hardware decorativu hà avà presentatu parechje tendenze di sviluppu maiò.

U primu hè scala. L'industria di l'hardware cutidianu di a Cina in prima linea di u mondu. A Cina hà stallatu 14 centri di sviluppu tecnulugicu, cumprese cerniere, rasatrici elettriche, stuvigli in acciaio inox, VASI di ferru, lame è serrature di biciclette, è 16 centri di prudutti, cumprese pentole à pressione, rasatrici elettriche è accendini. A maiò parte di sti centri sò diventati capi di l'industria, è alcuni sò diventati capi di u mondu, è anu ottenutu boni benefici ecunomichi.

A Cina hè diventata pocu à pocu i principali paesi di trasfurmazione è espurtazione di hardware in u mondu. A Cina hè diventata unu di i principali paesi di produzione di hardware di u mondu, cù un vastu mercatu è potenziale di cunsumu. Attualmente, almenu u 70% di l'industria hardware di a Cina sò imprese private, chì sò a forza principale per u sviluppu di l'industria hardware di a Cina. In u mercatu internaziunale di hardware: per via di u rapidu sviluppu di a tecnulugia di produzzione è di u prezzu crescente di a forza di travagliu, i paesi sviluppati in Europa è in i Stati Uniti trasfereranu prudutti universali à a produzzione di i paesi in via di sviluppu, producendu solu prudutti d'altu valore aghjuntu, mentre A Cina hà un forte potenziale di mercatu, dunque hè più favurevule à sviluppassi in una putenza d'esportazione di trasfurmazione di hardware.

20160516110853203268

U secondu hè a diversità. Hà un vantaghju tamantu in u cummerciu, a circulazione, l'esportazione è altri aspetti di u mercatu di ingrossu. A produzzione di prudutti hardware prumove u mercatu. A prosperità di u mercatu prumove a produzzione di prudutti è forma l'interazzione trà a produzzione è a circulazione di u mercatu. Si capisce chì a custruzzione di u mercatu prufessiunale di hardware meccanicu è elettricu in tuttu u paese, hà basamente furmatu u tippu d'urigine è u tippu di circulazione, grandi è chjuchi è di medie dimensioni, di tippu cumpletu è di tippu unicu di cullucazione ragiunevuli, si complementanu, u schema di pianificazione generale di u mercatu prufessiunale di u mercatu naziunale di l'hardware hè ragiunevule, a varietà di gestione hè cumpleta, u mudellu di circulazione logistica liscia.

U terzu hè a mudernizazione. Prima, l'impresa di produzzione si estende à u campu di circulazione. A nova tendenza di u mercatu di l'industria hardware di a Cina hè di più in più evidente. L'ascesa di novi canali ùn face micca solu chì l'imprese di fabricazione di hardware affrontanu i prublemi maiò cum'è u riposizionamentu di l'agenti tradiziunali è di i distributori è di ricustruisce e relazioni di cuuperazione, ma face ancu à l'imprese di fà periculu di perde sempre più cuntrollu di u mercatu. Siconda, u magazinu hè diventatu una direzzione impurtante di sviluppu. A boutique hà una bona furtuna di successu.

Infine, centralizazione, centralizazione regiunale. U mercatu hardware di a Cina hè principalmente distribuitu in Zhejiang, Jiangsu, Shanghai, Guangdong è Shandong, frà i quali Zhejiang è Guangdong sò i più impurtanti.

 


Tempu di posta: Aug-22-2020
Uttene Libru Libru Gratuitu
  • sns07
  • sns06
  • sns09

Applicazione

Fabbricazione