Induve sò e parte principale di u hardware di precisione?

A pezza di travagliu di precisione si riflette principalmente in a trasfurmazione in batch di questu pezzu. U metudu di trasfurmazione è u ciclu di ogni parte di a pezza di travagliu di precisione sò diffirenti da u percorsu di prucessu di i prudutti urdinarii.

Prima, u percorsu di prucessu hà una grande incertezza, una parte o un pruduttu pò avè una varietà di prucessi, u prucessu di produzzione richiede una vasta gamma di macchinari è attrezzature è apparecchi.

Cum'è l'imprese di fabbricazione di hardware sò impegnate principalmente in trasfurmazioni di pezzi, a qualità è a produttività di i prudutti dipendenu largamente da u livellu tecnicu di i travagliadori, mentre u gradu di automazione hè principalmente à u livellu di l'unità, cume macchine utensili CNC è sistemi di fabbricazione flessibili.

20160516111003039974

3. E parti è i cumpunenti di i prudutti adopranu generalmente a cumbinazione di trasfurmazioni autoprodotti è sternalizati. Processi speciali cum'è galvanoplastia, sabbiatura, ossidazione è incisione à u radiu nantu à u serigrafia sò incaricati da produttori esterni.

Quattru, a necessità di più parti, u situ di l'attellu hà spessu bisognu à riempie un gran numeru di fogliu di richiesta di materiale è vedrà u fogliu di produzzione "una parola", se ci hè una gestione di prucessu, ci vole ancu à riempia un gran numeru di u fogliu di trasferimentu di prucessu.

Da a situazione attuale, pudemu daveru truvà chì a maiò parte di a pezza di travagliu di trasfurmazione di hardware di precisione hè più tardi trasfurmazione in batch, chì pò micca solu risparmià più tempu è costu, ma pò ancu darci più efficienza di travagliu.

Vogliu veramente truvà mi piace u MIM o a primavera / cunchiglia hè assai simplice, u più impurtante hè chì duvete sceglie un fabbricante prufessiunale di prudutti metallichi, tecnulugia di cluster limitata hardware di precisione co., LTD. Hè una produzzione di vari tippi di molle di alta precisione, metralla per spindle fabbricante di prudutti hardware one-stop, per furnisce à i clienti a furmazione di plastica metallica è a primavera / metralla è altri prudutti cunnessi.


Tempu di posta: Aug-22-2020
Uttene Libru Libru Gratuitu
  • sns07
  • sns06
  • sns09

Applicazione

Fabbricazione